محمدجواد آذريجهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، با انتشار پستي در اينستاگرام خود از كيفيت پاسخگويي و پشتيباني مخابرات (2020) و چند سرويسدهندهي ديگر انتقاد كرد. وزير ارتباطات ارائهي خدمات ضعيف و معطلشدن پشت خط تلفن براي گرفتن پاسخ مناسب را شايستهي مردم ندانست و خواستار رسيدگي به اين موضوع شد. وي به سازمان تنظيم مقررات و ساير سرويسدهندگان مهلت دوهفتهاي داد تا كيفيت خدمات خود را اصلاح كنند. همچنين، اعلام كرد اگر در پايان دو هفته، تغييراتي مشاهده نشود، شخصا به اين موضوع رسيدگي خواهد كرد.
آذريجهرمي با اشاره به برخورد جدي خود در داستان ستارهمربعها (شركتهاي ارزشافزوده) و كمفروشي، بارديگر اين موضوع را يادآور شد كه درزمينهي حقالناس، با متخلفان برخورد جدي خواهد كرد. وي همچنين درپايان از مردم خواست براي رسيدگي به شكايات خود آن را با 195 مطرح كنند.
آذريجهرمي در پست اينستاگرمي خود نوشت:
امروز با پشتيباني مخابرات (2020) و چند سرويسدهندهي ديگر تماس گرفتم. كيفيت پاسخگويي اصلا خوب نبود. برخي حتي متوجه نشدند روي خطم اينترنت ندارم. اين نوع خدمت و معطلكردن زياد پشت خط شايسته مردم نيست.
دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظيم مقررات و سرويسدهندگان فرصت دارند اين وضع را اصلاح كنند. درپايان اگر تغييرات ملموسي مشاهده نشود، شخصا به اين موضوع بدون هيچ مماشاتي ورود ميكنم و ميدانند آن موقع چه ميشود! نمونهي آن را دربارهي ستارهمربعها و كمفروشي ديدهاند كه درزمينهي حقالناس هيچ تعارف و خط قرمزي ندارم. اگر شما مردم عزيز هم دراينخصوص شكايتي داريد، لطفا با تماس با 195 آن را مطرح فرماييد تا رسيدگي شود.
از سايت هاي بهترين برنامه نويس ، بهترين فروشنده ، شبكه هاي اجتماعي ، بهترين خبر هاي
ديجيتال ، بهترين نرم افزار هاي روز ، بهترين خبر هاي روز ، جي اف ايكس دانلود ديدن فرماييد.
و از لينك هاي
خريد ممبر تلگرام ، خريد ويو تلگرام ، خريد لايك تلگرام ، خريد ، لايك اينستاگرام ، خريد فالوور اينستاگرام ،خريد ويو اينستاگرام ، دانلود قالب وردپرس و از سايت چپر سرويس ديدن فرماييد .
درباره این سایت